3 stycznia 2014

Witam!





Witam serdecznie wszystkich, którzy zdecydowali się odwiedzić ten oto skromny blog!

 Nie jest on wprawdzie moim pierwszym, jeśli chodzi o samo prowadzenie bloga, lecz pierwszy, gdzie zamieszczać będę opowiadanie. Dlatego proszę Was o cierpliwość! Zdaję sobie sprawę z tego iż nie jestem jeszcze mistrzynią pisania, dlatego też liczę na Wasze komentarze, krytykę. Postaram się odpowiedzieć na wszystko  ;)
Jedyne o co proszę to kultura w komentowaniu. ;>

Historia, którą znajdziecie na tym blogu będzie opowiadać o Lokim.  Będzie on u mnie bohaterem dość ważnym, ale nie najważniejszym. Akcja rozgrywa się po wydarzeniach w "Thorze 2", lecz niektóre fakty zostały zmienione.
Przyznaję się od razu, że nie czytałam nigdy komiksów Marvela w całości - czasem tylko jakieś urywki, więc uprzedzam, że nie znam ich akcji dokładnie i nie będę się na nich opierała. Mój Loki jest więc przede wszystkim wzorowany na tym z filmów, moich wyobrażeń, mitologia sama w sobie też czasem przejmie nad nim stery ;)

Nie wiem jeszcze jak często będę dodawać nowe rozdziały, ale postaram się przynajmniej jeden na miesiąc (wiem, że to rzadko, jednak mam bardzo mały zapas tego opowiadania i nie chciałabym potem pisać nowych rozdziałów pod presją czasu. ;)

Myślę, że na początek to tyle. Jeśli ktoś ma jakieś pytania to śmiało ;)

Pozdrawiam i zapraszam do czytania!

Błękitna






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz