22 maja 2016

Przeprosiny i ogłoszenie



Bardzo Was wszystkich przepraszam za tak długą nieobecność. 


Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Studia zabrały mi sporo czasu, a kiedy w końcu mogłam zabrać się za bloga stwierdziłam, że moja wena odeszła. Ot tak. Chyba strzeliła focha za to, że jej nie wykorzystałam jak była ^^ Lecz teraz przestała się dąsać i powróciła! A z nią nowy rozdział, który pojawi się już niedługo! (Możliwe, że jeszcze dzisiaj!)

10,000 wejść?!!! Niesamowite! Dziękuję Wam za to <3


Mam nadzieję, że dalej będziecie chętnie czytać to opowiadanie :) Ja zabieram się za ostrą pracę na nim - nie mam zamiaru się dłużej obijać :>

Na Wasze blogi zaglądam, przepraszam za brak komentarzy (znów), nadrobię to baaardzo szybko :)

Do zobaczenia w rozdziale 15, który jest tuż tuż! :)


1 komentarz:

  1. Nie chcę Cię martwić, ale...
    Większość bloggów, a przede wszystkim użytkowników przestało być aktywnych :/. Ja też nie czytam teraz za bardzo na bloggerze, bo troszku brak czasu, a troszku denerwuje mnie, że muszę to robić na przeglądarce na telefonie, a nie ma żadnej apki :/.
    Ale odrazu mówię, że ja tu jestem i postaram się niedługo przeczytać! :D

    Pozdrawiam,
    Merc.

    OdpowiedzUsuń