4 stycznia 2015

Pierwsze urodziny Rod!





URODZINKI!


Witam Was wszystkich w ten specjalny dzień! 


Otóż dzisiaj (a dokładnie wczoraj) mija równy rok od dodania tutaj Prologu! Nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał. 

Pragnę Wam podziękować za to, że tak wiernie czytacie moje opowiadanie! :) Jestem naprawdę zadziwiona tym, że to co piszę podoba się innym :> Niezwykłe uczucie. 

Tak oto, po roku swej działalności, Rod ma 25 obserwatorów (w tym paru anonimowych - pokażcie się! Tak bardzo chciałabym Was poznać), praaaaawie 5000 wyświetleń i ponad 200 komentarzy! 

Dziękuję Wam za każde wejście, za wszystkie miłe słowa. Pomimo tego, że tak rzadko dodaje nowe rozdziały, Wy cały czas jesteście i mnie wspieracie :) Dziękuję ^^

Ten rok będzie cięższy od poprzedniego, ale będę starała się Was nie zawodzić. Dlatego następny rozdział powinien pojawić się w przeciągu tygodnia ;)

Mam nadzieje, że dalej będziecie ze mną i będziemy mogli wspólnie zanurzać się w krainę wyobraźni ^^

Pozdrawiam Was baaaardzo serdecznie, ściskam i całuję z łezką w oku! 



Jesteście wspaniałymi czytelnikami! Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję :)



Błękitna




8 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego... FanFicu? ;D.
    Mam nadzieję, że znajdziesz trochę więcej czasu na swojego bloga,
    Błękitna, byłoby Awesome! :D.
    Dziwi Cię tu, że nadal tu jesteśmy? Kobieto, twój FanFic jest
    niesamowity! Jeszcze długo nie opuszczę tego miejsca :D.
    Pozdrawiam, życzę weny i oby więcej wyświetleń Ci nabiło,
    Death.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! :)

      Też bardzo chciałabym mieć więcej czasu na bloga. Czuję, że Was zaniedbuję. Mam z tego powodu ogromne wyrzuty sumienia. Mam nadzieję, że mi przebaczycie :)

      Pozdrawiam,
      Błękitna

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Chciałoby się zaśpiewać ,, Sto lat, sto lat, niech żyje...", ale czy starczyłoby Ci pomysłów na sto lat? Ja myślę, że z Twoją wyobraźnią nawet i na 1000 lat! :D I tego Ci zyczę, niekończącej się weny, wielu nowych pomysłów. Aby Twoje opowiadanie się rozwijało, abyś Ty się rozwijała i kto wie, może kiedyś uda Ci się coś wydać? Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego dobrego *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      Haha, nie wiem czy aż na 1000 lat, ale myślę, że mając takie czytelniczki, na pewno bym się starała^^
      O tak, tak bardzo chciałabym kiedyś wydać książkę, albo tomik z poezją, ale wiesz, jak to jest. Ciężka sprawa. Ale może kiedyś... Ahhh :)

      Dziękuję raz jeszcze za życzenia.

      Pozdrawiam,
      Błękitna

      Usuń
  3. Gratuluję i wszystkiego naj! ^^ Rok z tak cudownym FanFickiem.... Roskosz XD Ty się nie dziw, że tu ciągle jesteśmy, gdyż Twoja twórczość (w moim przypadku) zalicza się do najlepszych twórczości jakie czytałam ;) I wcale tu niczego nie wyolbrzymiam :)
    Życzę Ci weny co nie miara, czasu wolnego i wszystkiego co sprzyja twórczości XD
    Pozdrawiam,
    Viv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Błagam nie chwal mnie tak! Rozpływam się. To takie wspaniałe słyszeć (czytać) tak miłe słowa! Będę się starać, aby pisać jeszcze przynajmniej z rok. Tym razem może uda mi się dodać więcej rozdziałów^^

      Pozdrawiam,
      Błękitna

      Usuń
  4. Ojejku! wszystkiego najlepszego, masę weny, jeszcze więcej czytelników i czytelniczek, bo zasługujesz kochana. Obyś miała siłę do pisana, oby zawsze sprawiało Ci to przyjemność :). Twój blog jest jednym z moich najukochańszych blogów, chwała Ci, że go założyłaś :D! Cieszę się, że mogłam na Ciebie trafić, wciąż wspominam swoją fascynację, kiedy zaczęłam czytać Rod :). Cudo, cudeńko! :*
    Buziaczki, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeeey, dziękuję! :)

      Ty też mi tak słodzisz. To jest takie kochane. dziękuję. Cieszę się, że jestem doceniana i to przez kogoś, kto pisze tak świetnie, jak Ty :>

      Naprawdę przechodziłaś fascynację Rod?! Niesamowicie mi miło! Naprawdę huhu :)

      Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie,
      Błękitna

      Usuń